بوی سیگار به شدت قوی است و به این راحتی پاک نمی‌شود پس باید از راه های هوشمندانه برای پاک کرن آن اقدام کنید. برخی از افراد برای پاک کردن بوی سیگار از عطر و اسپری استفاده می‌کنند. این کار شاید بتواند برای چند ساعت بوی دود را بپوشاند اما یک راهکار همیشگی به حساب نمی‌آید.

از بین بردن سریع بوی سیگار در ماشین ترفندی است که هر راننده ای باید آن را بداند. اغلب راهکار ها برای خارج کردن بوی سیگار از ماشین بی فایده بوده و کارایی ندارند، اما ما در این مقاله سریع ترین راه رفع بوی سیگار از ماشین را برای شما آورده ایم پس اگر در ماشین سیگار می‌کشید یا می‌خواهید بدانید چگونه بوی سیگار داخل ماشین را از بین ببرید با ما همراه باشید. همچنین برای تمیز کردن روکش صندلی از بوی بد و…. راهکارهای جدید داریم.

ترفند پاک کردن بوی سیگار از ماشین

ابتدا تمام شیشه ها را پایین بکشید و سپس برای چند دقیقه بگذارید کولر ها روی دور تند کار کنند تا تمام هوای داخل ماشین خارج شود. سپس داشبورد و صندلی ها را با یک پارچه نم‌دار دستمال بکشید تا بوی سیگار به طور کامل از خودرو خارج شود.

راهکار های ساده و خانگی برای رفع بوی سیگار

اگر از ترفند بالا استفاده کردید و بوی سیگار به طور کامل پاک نشد می‌توانید از راه های ساده تر اما پرکاربرد استفاده کنید که بتوانید در کمترین زمان ممکن از شر بوی سیگار در خودرو خلاص شوید.

استفاده از زغال

یکی از راه های پاک کردن بوی دود سیگار از ماشین استفاده از زغال است. زغال خاصیت بوگیری بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌تواند بو های شدیدی مثل بوی سیگار یا بوی سیر را بگیرد. درواقع برخی از خانم های خانه‌دار نیز از این تکنیک برای رفع بوی بد داخل یخچال استفاده می‌کنند که بسیار نیز مفید است. پیشنهاد ما این است که همیشه یک پاکت زغال را پشت صندلی های ماشین بگذارید تا از پخش بو و ماندگاری آن در ماشین جلوگیری شود.

استفاده از قهوه

برخی از افراد که علاقه شدیدی به بوی قهوه دارند و همیشه کمی از آن را در خودرو می‌گذارند. این کار برای رفع بوی سیگار و بوی بد داخل ماشین بسیار موثر است اما باید برای همیشه بوی قهوه را داخل ماشین خود تحمل کنید.

استفاده از بخار دارچین

چوب دارچین نیز مثل زغال خاصیت بوگیری بسیار بالایی دارد اما بر خلاف زغال بوی تندی دارد که تحمل آن کار هر کسی نیست.  استفاده از بخار داچین برای رفع بوی سیگار یک ترفند قدیمی و بسیار کارامد است برای این کار باید چوب دارچین را به همراه آب بجوشانید و با استفاده از بخار آن بوی بد داخل ماشین را از بین ببرید.

اگر قصد خرید روکش صندلی برای خودرو خود را دارید پیشنهاد میکنیم به فروشگاه سایت سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

ورود | ثبت‌نام
لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید

ورود شما به معنای پذیرش قوانین و مقررات اسپرت سهند است

برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره وارد شده پیامک شد
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره وارد شده پیامک شد
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد